Strona internetowa naszej parafii powstała na początku 2018 roku i jej zawartość jest na razie bardzo skromna.

Jeśli możesz i chcesz pomóc w jej utrzymaniu, aktualizacji i rozwoju, czekają na Ciebie różne zadania:

  1. Przygotowanie i wpisywanie na stronę internetową harmonogramu mszy św. i nabożeństw w najbliższym tygodniu;
  2. Informacje o zbliżających się wydarzeniach religijnych i społecznych, które będą umieszczane w dziale "Wiadomości";
  3. Relacje z wydarzeń, które miały miejsce w ostatnim czasie, w miarę możliwości zdjęcia lub filmy, które będą umieszczane w dziale "Z życia parafii";
  4. Artykuły do istniejących działów tematycznych: "Historia", "Patronka św. Teresa";
  5. Pomysły na nowe działy i nowe funkcjonalności strony internetowej.

Zadania wymienione w punkcie pierwszym (w całości) i drugim (w zakresie wydarzeń religijnych), realizowane będą na podstawie informacji przekazanych przez ks. proboszcza.

Pomoc może polegać na:

  • Bezpośrednim umieszczaniu i poprawie tekstów i zdjęć na stronie internetowej;
  • Przekazywaniu gotowych materiałów (w postaci plików) do zespołu redakcyjnego w celu ich umieszczenia na stronie;
  • Przekazywanie materiałów w rękopisie i zdjęć papierowych do przygotowania przez zespół redakcyjny;
  • Podsuwania własnych pomysłów do zespołu redakcyjnego osobiście, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej.

Jeśli należysz już do zespołu redakcyjnego, zaloguj się.

 Kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.